2011

Under 2011...
Har du varit utomlands? Japp
Har du skrattat? Självklart
Har du gråtit? Ja
Har du ätit chips? Mhm

Har du varit kär? Jag vet inte..
Varit med ngn kusin? Klart
Har du sovit över hos en vän? Jao
Har du varit arg? Ja

Senast...
När grät du senast? Hmm.. Ingen aning..
När duscha du senast? Imorse
När hade du kul senast? Imorse
När skratta du senast? Imorse
Vilken låt lyssna du på senast? Fix you-Coldplay
Fick du ett sms av senast? Lisa
Pratade i telefon senast? Märta
Vad hållde du i senast? mobilen

Under hela 2011...
Vad har varit det mest pinsamma? Vet inte riktigt
Vad har varit det roligaste? LONDON
Vad har varit det tråkigaste? Mycket

Just nu...
Har du strumpor? Ja
Har du smycken på dig? Nope
Vad har du på dig? underkläder, linne, "magtröja", leggings, kortbyxor, knäsockar.
Har du städat ditt rum? Alltid städat.

Vad ska du göra ikväll? Längta tills imon!


Kommentarer
Postat av: Malva

- Jag vet inte riktigt, de är inte så många, runt 70 - 80 ibland 100 per dag. Men jag försöker uppdatera bra och kommentera på andras bloggar! :) <3

2011-12-23 @ 14:30:32
URL: http://mkdn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0