Myyys

Ååhhh börjar få riktig julkänsla nu! Sitter i mitt rum med tända ljus och myser. Nu är det bara snön som fattas..
Tänkte lite på hur jag vill att julafton ska vara och för mig ska det vara såhär:
Jag vaknar av ljudet av julmusik
(helt utvilad), stiger upp och känner lukten av gran och nybakade pepparkakor (eller lussebullar).
Jag tittar ut genom fönstret och ser en helt vit mark och helt vita träd. Jag ser några snögubbar och snölyktor (såklart ska det fortsätta snöa nu också).
Jag går till granen och ser allt godis som är hängt i granen och ser min julstrumpa. Jag öppnar paketet/paketen som är där i med mina systrar och tittar på sista avsnittet av julkalendern tillsammans med min familj.

Hur skulle eran "drömjulafton" vara?
Ha det bra <3 kram!


Kommentarer
Postat av: linn

frågestund på bloggen :) ingen fråga är för dum ! http://galnasaker.blogg.se/2011/december/pa-mandag-far-ni-svaren-fran-fragestunden-men.html#comment

2011-12-10 @ 22:13:21
URL: http://galnasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0