Varför har ni slutat kommentera?!

Lyssna på rubriken.
Idag va det nobeldag i skolan så alla kommer med finkläder och massa sånt superkul om ni frågar mig. Man liksom kommer till skolan och har alla vanliga lektioner men när det är bamba så sitter man vid vissa bord med klassen och äter supergod mat. Sen kommer bambatanterna och utser en tjej och en kille som har klätt up sig bäst så får dom ett pris (jag vann inte) . Men jaa..
Idag har det verkligen blåst mycket! När jag skulle hem fick jag verkligen kämpa för att komma fram haha. Igårkväll åskade det också det ska det väll inte göra i december!
Ha det bra <3

Kommentarer
Postat av: linn

haha , verkar skitkul ju :D

2011-12-09 @ 17:03:48
URL: http://galnasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0