19:38

Har inget att göra det är därför jag är nolife framför datan ;)

STEG 1

 

Namn: Koshimoshi ;) nee men privat
Födelseplats: nåt sjukhus ...
Bor: Södra Sverige
Ögonfärg: blå
Hårfärg: blond
Skostorlek: 38-39
Civilstatus: singel
Höger eller vänsterhänt: högerhänt

 

STEG 2

 

Skor som du bar idag: converse
Dina svagheter: mörkrädd, oroar mig för mycket
Rädsla: döden, mörker, ensamhet, spöken

 

STEG 3
Första tanke när du vaknade: nej vaknade jag tidigt idag igen!
När du somnar: det finns inte spöken :P

 

STEG 4

 

Pepsi eller Cola: Smakar typ lika men cola :D
McDonalds eller Burger King: mcdonalds ;)
Adidas eller Nike: adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: dricker inte te
Choklad eller vanilj: choklad! <3

 

STEG 5

 

Svär du? nope
Sjunger du? gör inte du?? :o ;)<3
Duschar du varje dag? nae men typ
Är idol din smak? ja :)
Gillar du skolan? ja!!
Tror du på dig själv? jaa, oftast!! :D

 

STEG 6

 

Har du under den senaste månaderna..

Shoppat? Ja?
Ätit en hel ask müsli? Nej
Ätit sushi? nee.... :'(
Stått på scen? JAO! :D
Skejtat? NOO
Bakat? japp
Stulit något? nej!
Ljugit? vet inte riktigt ... Tror inte det
Kramat någon? jaadåå!!

 

STEG 7

 

Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull? nej!!
Varit full? nej!
Busringt någon? ja
Gjort något som du ångrade? ja!
Fått IG i nått ämne eller på något prov? har inte fått betyg än ...
Kastat en sten på nån ruta? nej!!

 

STEG 8

 

I framtiden..
Namn på barn? ..
Hur vill du dö? ..?
Vad vill du bli när du blir gammal? de får jag se när jag blir gammal ;)

 

STEG 9

 

Antal människor du skulle ge ditt liv för? folk som står mig riktigt nära <3
Antal CD-skivor du äger? i familjen.. MILJONTALS TYP
Antal piercings? räknas i öronen? i så fall 2
Antal tatueringar? inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen? 3-4?

 

 

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Försöka bli brun!
Vad ska du göra i vinter? Ha det askul!
När tar du studenten? orkar inte räkna det är lov
Vad gör du efter gymnasiet? hmm ...
Vad vill du helst jobba som? inte nåt tråkigt jobb i alla fall ...
Vad händer till helgen ? no idea
Vad vill du helst göra just nu? sova zZzZZzz

Kommentarer
Postat av: Dixi Wonderland

I samarbete av Beautyzone.se har jag nu en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en valfri produkt till ett värde av 100 kr. Klicka på länken för att komma direkt till tävlingen och lycka till!



http://dixiwonderland.com/2011/november/tavling-i-samarbete-med-beautyzonese.html#comment

2011-11-03 @ 11:25:31
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0