Dansar

Dansar just nu till "car wash" från hajar som hajar haha ^^ . Jag och några kompisar ska nämligen hålla en dnaslektion imon på idrotten. Dagen idag har jag haft fullt upp.
Först vaknade jag, duschade, gjorde mig iordning m.m. Sen åkte jag till ett köpcentrum och köpte en STOR hårklämma till musikalen. Efter det drog jag till dansen, mamma hämtade mig efter och vi åkte till ica. Sen åkte vi hem och städade lite. Nu är mina kusiner här och vi bakar julsaker.

Ja det är typ min dag ida. Ska ju göra lite saker nu oxå men orkar inte skriva det. Kram <3
Dagens låt: Car wash-Haajar som hajar (Christina Augilera)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0