In da car

Heej! sitter i bilen just nu och det är supermörkt så jag ser inte riktigt vad jag skriver.. Dagen idag har varit bra. Jag vaknade ca halv nio och låg framför datan i stort sett hela morgonen. Efter det gick jag ner och åt frukost med familjen. Sen gick jag ut med syrran och hennes kompis och hoppade studsmatta och det var kul. Sen kollade vi på new moon :O ocg den var som vanliht bra, sen städade vi och packade ihop och nu sitter jag här. Ha det bra!
//Koshimoshi <3
ps. kommentera vad ni vill se mer av i bloggen eller om jag ska ha med något som inte redan finns <3


Kommentarer
Postat av: Linn

hej ! va gärna me i veckans blogg ! :)



http://linniiandwords.webblogg.se/2011/november/veckans-blogg.html#comment

2011-11-04 @ 00:04:02
URL: http://linniiandwords.webblogg.se/
Postat av: Elsa

Haha, ja gu va mörkt det va! :3

2011-11-04 @ 09:43:32

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0