Svar på tal

Haidi om:
Har det snöat något hos dig än? :] hihi här i Uppsala har det inte snöat en endaste gång än.. :(

Svar: Nej hos mig har det inte snöat än och det är sjukt sent tycker jag! Snön ska komma mycke tidigare. Här har det knappast varit någon is än.. :( .
ps. Jag är med i en tävling på hennes blogg om ett iPhoneskal ^^. Som ni märker vill jag ha ett för jag vinner aldrig :( . Men ja ville bara säga det så ni kan ju kika in på hennes blogg och va med  i tävlingen!

Hej! Förlåt för att jag inte bloggat så bra de senaste dagarna men jag har haft annat för mig och jag vet inte vad jag ska blogga om. Kommentera gärna tips om det..
Dagen idag så har jag varit på skolan, åkt hem, pluggat, vart med en kompis <3 , spelat sims, dansat, ätit.
Snart ska jag duscha och lite sånt sen ska jag sova tror jag..
Ha det bra! <3

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: vad kul att du är med och tävlar! :D vinnaren publiceras på bloggen imorgon, och kontaktas via blogg eller mejl :D



kram!

2011-11-22 @ 21:22:30
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0