Take care!

Hon fyllde 11 år och tänkte: "Nu är jag stor!" Hon tog papper i BH'n och målade läpparna blodröda. Hon fyllde 12 år och tänkte "Nu är jag stor!" Hon tog sin mors cigaretter, gick in i skogen. Hon hostade och ... grät. När hon kom hem tvättade hon all lukt ur kläderna Hon fyllde 13 år och tänkte: "Nu är jag stor!" Hon tog sin pappas vin, drack och kräktes. berusning och lust. Hon fyllde 14 år och tänkte: "Nu är jag stor!" Hon gick till en fest, gav sin oskuld till någon hon inte känner till namnet. Hon fyllde 15 år och tänkte: "Nu är jag stor!" Hon svalde piller efter piller och kände sig vild och yr, lycklig och fri. Hon fyllde aldrig 16 år ...

tänk på vad ni gör i era liv ! ni vill väl fylla 16 år , och 17 och , 18 o.s.v

Tog denna texten från Linni
//Koshimoshi <3

Kommentarer
Postat av: linn

självklart ! :) <3 fixar de på direkten :) <3

2011-11-08 @ 17:13:44
URL: http://linniiandwords.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0