This day

Hellooo! Dagen idag har varit bra. Vi hade läxförhör i NO och det gick faktiskt rätt bra, bättre än i vanliga fall.. Efter skolan så stack jag hem till en söt kompis och va där ett tag men sen skulle hon på musikal. Haha vi (jag) sminkade henne det var askul för jag blundade och skulle försöka pricka munnen med läppstift (på henne) och det gick ju sådär så det slutade med att hon hade läppstift över hela ansiktet xD .
När jag kom hem så såg jag ett väldigt fint brev från några familjekompisar som är i Italien och pluggar. Dom verkar ha det trevligt. HÄR är deras blogg.

Ser ni den nya designen?? Jag blev rätt nöjd faktiskt. Kommentera gärna vad ni tycker. Den här gången så gjorde jag min header i picnik och det blev rätt bra faktiskt. Kommentera som sagt gärna vad ni tycker. Ha det bra!
//Koshimoshi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0