Till IKEA

Helloo! Idag hittills har jag typ ätit frukost fixat mig gjort lite andra saker fixa designen och blogga. Om ett tag ska vi till IKEA men just nu ska vi måla om i syrrans rum eller fortsätta måla om. Vad tycker ni om bloggen? Nu den är lite anurlunda och om ni undrar hur man gör något som jag har fixat är det bara att skriva en kommentar så svarar jag :) . Sen vill jag tipsa om en bra blogg där man kan hitta de flesta nödvändiga tipsen om hur man fixar sin blogg :D. Det är bara att klicka HÄR. Men kommentera gärna vad ni tycker om designen <3 Ha det bra!
//Koshimoshi <3


Kommentarer
Postat av: linnea

Jätte fin design! :D

2011-11-04 @ 20:57:28
URL: http://sognii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0