:)

Hej bloggen! Har kommit på en sak! Jag börjar få dåligt med läsare eller jag vill i alla fall ha fler. Så jag vill be er om en tjänst. Skulle ni kunna länka till min blogg i eran så länkar jag till er?? Kom bara ihåg att kommentera att ni har länkat så jag vet vilka jag ska länka till. :P Om ni inte har någon så gör det inget :) Skulle vara superkul om ni kommenterade mer oxå.. Har precis pluggat lite och städat i rummet DET BEHÖVDES VERKLIGEN! Men har ni haft det bra idag?? Lägger upp bilder på en nyvirkad amigurumi senare :) Ha det bra!
//Koshimoshi <3


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Svar: Tack så mycket! :D Din blogg är också jättefin! <3



Kram ♥ / Ellinor ( http://fruttitops.blogg.se/ )

2011-10-19 @ 16:32:45
URL: http://fruttitops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0