Idol

Kollar på idol just nu.. Eller nu sitter jag ju vid datan men aja. Har dansgrejs imon så låg uppdatering men hinner kanske mobilblogga lite då och då vi får se.. ;) Dagen idag har vart bra jag vaknade fixade i årdning mig sen fem min innan jag skulle gå kom jag på att vi skulle fira halloween i skolan (vi gör alltid det typ) så då fick jag skynda mig att byta om, sminka mig (halloweensmink), packa ner lite mer smink och utklädningskläder i väskan och springa till bussen. Jag hann iaf :) Sen var jag i skolan och slutade runt ett som vanligt på fredagar. Sen gick jag hem tvättade av sminket åt lite mat och sen stack jag till dansen. Sen åkte jag hem och nu sitter jag här, nyduschad och fräsh haha! Ha en bra helg så hörs vi!
//Koshimoshi <3
höst..



Källa: we<3it

Kommentarer
Postat av: iisaacson

fin blogg du har!

var gärna med i min tävling som pågår just nu på min blogg där jag lottar ut ett handgjort halsband!

snabblänk till tävlingsinlägget: http://iisaacson.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-ett-halsband-fran-fewsmyckens.html#comment

hoppas att du vill vara med!

allt bra?

kramis

2011-10-29 @ 01:35:24
URL: http://iisaacson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0