Myskväll!

Heej! Sitter och lyssnar på glee <3. Mamma och syrran är och köper snacks sen ska vi titta på film och mysa med familjen! Älskar sånna kvällar.
Fråga: Hur gillar ni att ha det på myskvällar?

För mig ska såklart hela familjen vara med sen ska man ha en bra film att kolla på, chips läsk och godis ska vara med, släckt i rummet förutom kanske några ljus och bra stämmning!
Uppdaterar nog inte mer idag men imon blir det inlägg så det dundrar om det haha nej kanske inte dundret och så men inlägg blir det! Haha ^^ Hörs imon!
//Koshimoshi <3



Kommentarer
Postat av: Linnea

Mysigt :)

2011-10-15 @ 22:30:16
URL: http://Lineost.se
Postat av: Rannhvi!

Jag håller med dig!! Men istället för film så kan man spela ett spel t.ex Mah Jong!!! Det är askul, TESTA DET!

2011-10-16 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0