Ny blogg!!

Heej! Det är Korochan! Jag har gjort en ny blogg för på alla andra jag har haft så har inte jag kunnat ladda upp bilder.. Men nu har jag en ny blogg där jag heter Koshimoshi. I denna bloggen kommer jag skriva om mitt liv, musik,dans, design och mode! Sen kanske det trillar in lite annat oxå som tex virkningar och gymnastik. Jag har en till blogg med några kompisar som heter Virkeboa.blogg.se klicka på länken för att komma till bloggen :) . Igår var jag på Ullared med min mamma och min syster och det va askul! Jag köpte massa saker bla
  • En pippitröja
  • ögonfransböjare
  • 3 olika linnen
  • en massa godis
Sen köpte vi ju en massa mer men detta var några av sakerna.
Vad tycker ni om designen?? Har utgått från temat fashion sen har jag ändrat header och bakgrund. Jag fixar min header på pixlr.com och tycker det är ett bra gratisprogram. Jag kommer även fixa en kategori under namnet "design" där jag kommer skriva lite tips och sådant. Hoppas ni kommer att gilla min blogg och har lust att följa den!
//Koshimoshi <3

Kommentarer
Postat av: saramaja

fin blogg!

vem utav dom är du av dom i virkeboabloggen? :)

Brukar kolla på den bloggen ^^

2011-10-07 @ 13:32:41
URL: http://saramaja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0