Svar på frågestunden!

Hej nu kommer svaren från frågestunden. Det var synd att inga fler kommenterade och frågade frågor så det blev inte mycket av en frågestund haha..
Hur många år är du??

Svar: Jag är 13 år :)
Varför slutade du i gymnastik?? Hur gick det för dej när du gick på gymnastik?? Hur många medaljer fick du/ni?

Svar:Jag slutade i gymnastik för att jag började i dans och det krockade.. Det gick väll ganska bra jag gick i typ 1 och ett halvt år så inte så länge men aa.. Vi fick 2 medaljer :)

Kommentarer
Postat av: Linnii Strömberg

Vad roligt!! :D Jag gick på dans. Har tränat bode showdans och streetdance! :D Kan verkligen rekomendera streetdance!!<3

//Linnii

2011-10-12 @ 20:30:42
URL: http://wordsfrommee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0