Tävling!!

Är med och tävlar på en najsig blogg där man har chans att vinna en valfri onepiece! Den jag vill ha hittar ni HÄR och länk till inlägget hittar ni HÄR. Storleken på den jag vill ha är S. 2st vinnare kommer att dras så man får skynda på för tävlingen avslutas den 31 okt.. Varför jag vill vinna en är för att det skulle vara asskönt att ha en nu på vintern och jag menar vem vill inte ha en Onepiece?? skulle det inte bara vara allmänt najs att ha en och kunna mysa i?!. Haha undrar om syrran skulle bli avis (hehe) :P .
Det är denna jag vill ha! Den är så snygg!
//Koshimoshi <3

Kommentarer
Postat av: Linn Strömberg

Jag har en sån fast blå och vit :) Men dendära är skiiitsnygg!! Känner 2 som har en sån<3

2011-10-23 @ 20:51:05
URL: http://linniiandwords.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Men du skriver att du vill ha en sån att mysa i, men du har ju redan en Ziperall!? <3 haha

2011-10-23 @ 20:57:54
URL: http://virkeboa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0