Español

Sitter och pluggar spanska inför spanskaprovet jag har imon. Kännas som att jag kan men
det brukar ofta vara så att saker jag inte riktigt har pluggat på kommer upp på provet.. Men
jag tror att jag har koll på det mesta.
Vad gör jag annars då??
Jo jag tittar ut på den härliga dagen som vi har här där jag bor. Typ inga moln alltså helt blå
himmel ca 14 grader ute (inte nu men var det vid typ klockan 1).
Förut åt jag pankakor till mellanmål och tittade på mera av "de okända".
Tycker ni också om det?? Jag tycker att det intressant med mysterier haha!
Men nu måste jag fortsätta plugga och sen ska jag äta middag. Kanske att jag tittar på ett
avsnitt av dubbelliv jag får se vad jag orkar med :P . Ha det bra! <3
<- bild i repris

Kommentarer
Postat av: Linn

Älskar bilden !! <333

2012-03-13 @ 21:26:06
URL: http://photobyliinn.blogg.se/
Postat av: Frida A.

fin bild :)

2012-03-14 @ 11:14:05
URL: http://fridaandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0