Lyckade dagar

Sticker till dansen nu! Men jag måste bara berätta om dagen och gårdagen. Igår hade en kompis

(vi kan kalla henne klara). middag som jag och några andra kompisar var bjudna på. Kvällen var

jätterolig med en massa skratt. Sen när dom gick hem så gick jag och klara till hennes bror som

lanade hos en annan med några andra kompisar. Det var kul men. sen vid ca 11 så gick vi hem

och skypade med dom. Sen hade jag och klara bestämt att dagen efter (idag) skulle vi busa lite

med dom så vi tog med läppstift kajal och grädde och ja ni kan gissa vad vi gjorde.. Haha!


Kommentarer
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv. Tack för din åsikt :)

2012-03-16 @ 20:01:33
URL: http://FLAVOURED.se
Postat av: Linda

kul med dans:D

2012-03-18 @ 18:50:53
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0