Dans snart

saramaja om Ny blogg!!:
fin blogg!
vem utav dom är du av dom i virkeboabloggen? :)
Brukar kolla på den bloggen ^^
Svar:Tack :)
Jo det är så att jag inte vill skriva mitt namn direkt på bloggen men jag kan ge dig en ledtråd..
Jag är/har varit bästa kompis med hon som bor bredvid din gård :D

Nu snart ska jag till dansen och jag är riktigt taggad! Älskar fredagar dels är det dans, vi slutar och börjar tidigt i skolan och så är det idol! Men nu måste jag dra så vi hörs sen!
//koshimoshi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg att jag inte vill ha någon reklam förutom kanske dagens blogg och tävlingar.

Kommentarer som är kränkande på något sett kommer inte att godkännas.

Jag gör gärna bloglovinbyten eller länkbyten, det är bara att kommentera så fixar vi det. <3 Ha en bra dag!

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag kan se)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0